Happy new year!

12:20 The DIY Life 0 Comments


Een gelukkig en gezegend 2018! Ik hoop dat dit nieuwe jaar jou veel gezondheid, zegen en prachtige herinneringen brengt! Het begin van een nieuw jaar gaat voor mij gepaard met tradities en familie. Dit jaar vierden we oud en nieuw bij mijn ouders thuis, op het platteland.
Om middernacht luidden wij het nieuwe jaar in met een heerlijk glaasje champagne, zittend op de bank voor de televisie. Ik ben vandaag denk ik nog wel even druk met uitbuiken, maar het was een hele gezellige avond! Het mooie van wonen op het platteland, is dat je van ver het vuurwerk kunt zien dat in de dorpen verder weg wordt afgestoken. Zelf kopen we geen vuurwerk, maar het kijken naar andermans vuurwerk blijft wel heel mooi om te zien!

Omdat we op het platteland wonen, zijn er maar weinig buren die we nieuwjaar wensen, maar dat maakt het niet minder leuk. Iets wat ik elk jaar doe wanneer het nieuwe jaar begonnen is, is het nieuwe jaar beginnen met God terwijl ik mijlenver over het platteland kijk naar vuurwerk dat wordt opgestoken in dorpen verder weg. Het is eigenlijk een soort traditie geworden, wat ik sinds 2 jaar ook samen met mijn vriend doe.

Ik wil je een prachtig, geweldig, gezond en gezegend 2018 wensen! Ik hoop voor je dat dit jaar je veel goeds brengt, prachtige gebeurtenissen, mooie herinneringen en leuke ontmoetingen met nieuwe mensen!

Have fun!
Tessa


Wat je misschien ook leuk vindt:

Happy new year!The DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.